Hul 1-0029

Herreklubudvalg

Herreklubudvalget organiserer den årlige gennemgående herreklubturnering.

Herreklubturneringen afvikles hvert år fra første onsdag i maj til sidste onsdag i august som en gennemgående turnering.

Første onsdag i september er der afslutningsarrangement med turnering, fælles spisning og præmieoverrækkelse mm.

Udvalget arbejder med

Herreklubudvalget har ansvaret for at tilrettelægge og afvikling herreklubturneringen i Hjortespring Golfklub.
Udvalget holder en intro-turnering sidste onsdag i april samt har ansvaret for tilrettelæggelse og afvikling af herreklubturneringen fra maj 2018 til afslutningsarrangementet først i september.

Hver onsdag har 2 af udvalgets medlemmer ansvaret for dagens turnering, herunder registrering af scorekort samt opdatering af Order of merit og Eclectic i de 4 rækker.

Resultatet af dagens runde kan ses i Golfbox. Order of merit viser den aktuelle stilling i de 4 rækker. Eclectic er valgt som spillerens bedste brutto score pr. hul i de spillede runder.

Til intro-turneringen samt én onsdag i juni, én onsdag i august samt til afslutningsarrangementet spilles alternative turneringsformer med efterfølgende spisning.

Udvalgets medlemmer

Niels-Henrik Holstein-Rathl

Formand
Niels-Henrik Holstein-Rathlou
30 67 48 30
nhhr@dadlnet.dk

Hans-Jørgen Sonnenborg

Bestyrelsesansvarlig
Hans-Jørgen Sonnenborg
31 16 04 82
hjsonnenborg@gmail.com

Bendt Hansen

Udvalgsmedlem
Bendt Hansen
51 17 17 16
bendt@hansen.mail.dk

Jan Olsen Starup

Udvalgsmedlem
Jan Olsen Starup
20 33 22 66
jan.starup@icloud.com

Gunner Lindgren

Udvalgsmedlem
Gunnar Lindgreen Carlsen
29 62 23 33
gunner@lindgreengroup.dk

Henrik_Kjeldsen

Udvalgsmedlem
Henrik Kjeldsen
26 87 86 40
hkregnskab@gmail.com

John Sonnenborg

Udvalgsmedlem
John Sonnenborg
40 45 68 64
john@lojo.dk

Karl-Henrik Nielsen

Udvalgsmedlem
Karl-Henrik Nielsen
30 64 60 88
khn@mail.dk